Marka Çiçek / Çiçek / 299TL Üstü Semtler (SADECE KENDİ ÜRÜNLERİMİZ)

299TL Üstü Semtler (SADECE KENDİ ÜRÜNLERİMİZ)

Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
0
,00 TL
(KDV Dahil)

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR1094

Ürün Yorumları

Su**uz U**r
çok teşekkür ederiz ekranda göründen daha güzel ve kısa sürede gönderim yapıldığı için
M***e U**l
Çok teşekkürler. İşlem kolaylığı ve teslimat hızı harika :)
E***n Bag****nik
Güllerin dikenleri biraz daha iyi temizlenebilirdi. Kokuları müthiş ertesi gün çok güzel açtılar.
A**f Ca****el
TEŞEKKÜRLER. SÜRE VE ÜRÜN OLARAK MÜKEMMELDİ
S***n Tah****glu
Merhaba, Küçük gecikme ile fotoğrafta belirtiği gibi çok güzel bir çiçek teslimatı yapıldı. Teşekkür ederim.
B*z
Gayet başarılı bir teslimat emeği geçenlere teşekkür ederim
K***n Am**et
Çiçeği eşim çok beğendi. ayrıca aradığımda arkadaşlar çok yardımcı oldu çok teşekkür ederim güler yüzlü ve yardım sever olmaları çiçeklerden bile daha çok mutluluk verici. Sağlıklı çalışmalar.
A***n S***k
Harikasınız bu benim 5. 6. Gönderişim bir harikasınız çok beğeniyorum arajmanlarınızı süslemelerinizi garanti bankası beşyüzevler şubesinde 20 kişilik bir ekibiz herkese ayrı ayrı öneriyorum sizi çok teşekkürler
B***a A**l
Siparişim hızlı ve özenilerek teslim edildi. Bu nedenle teşekkür ediyorum.
E**m Sa****er
Hiz, teslimat ve hizmet cok iyi. Sadece fusya renginde gorunen orkide lila ve beyaz olarak geldi. Ancak kalitesi ve goruntusu cok guzel. Renk skalasini bolerseniz daha da iyi olur. Tesekkurler :)
E**f Si**ek
TESLİM SÜRESİ VE SİPARİŞ VERİLEN ÜRÜNÜN TESLİM EDİLEN ÜRÜNÜN AYNI GÖRSELDE OLMASI ÇOK HOŞUMA GİTTİ BAŞARILI BULDUM FİYATLAR BİRAZ YÜKSEK AMA HİZMET KALİTELİ TESEKKÜR EDERİM.
Od
Çok memnun kaldım
O**n H***z
Teşekkürler
Ci**em B***k
Size ne kdr teşekkür etsem az :) sayenizde pek çok kişinin yüzü gülüyor :) emeklerinize sağlık.
S***m Er****us
Cok memnun kaldim! Zamaninda ve kaliteli bir siparis teslimi oldu. Rakiplerinden de ucuz! Bravo!
T***r Un****rk
Siparişini vermiş olduğum çiçek, talep ettiğim teslim saatleri içerinde, sorunsuz bir şekilde teslim edildi ve bana teslim edildi bilgisi geldi. İkinci kez sipariş verdim ve her ikisinden de çok memnun kaldım.
B***l Ce*****ya
Çok teşekkür ederim.
M***e G***l
Siparişim zamanında teslim, teşekkürler...
F***h A***k
İstenilen zamanı geçirmeyip,bilgilendirme sistemini aktif kullanıp,ürünü gösterildiği gibi teslim etmek... Ellerinize sağlık.
B***l Bo****ci
Hızlı gönderim için teşekkürler.