Marka Çiçek / Çiçek / Aşk Ateşi 21 Kırmızı Gül

Aşk Ateşi 21 Kırmızı Gül

Kırmızı Gülün siyah vazoda sunumu ona olan aşkınızın en derin ifadesi.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
6792
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR652

Kırmızı Gülün siyah vazoda sunumu ona olan aşkınızın en derin ifadesi.

Kırmızı Gül: 21 Adet.

Yaklaşık Ürün Yüksekliği : 45 cm.

Ürün Yorumları

Gu**um Ya**in
Hizmet kaliteniz ve hızınız için teşekkür ediyorum, mutlu günler...
Ya***in Ul**an
çok beğenildi, teşekkürler :)
E**m Sa****er
Hiz, teslimat ve hizmet cok iyi. Sadece fusya renginde gorunen orkide lila ve beyaz olarak geldi. Ancak kalitesi ve goruntusu cok guzel. Renk skalasini bolerseniz daha da iyi olur. Tesekkurler :)
E**a Oz**rt
Çok şık bir hediye
Di**er O***m
Kalite , sunum ve hız süperdi. Emeklerinize sağlık.
F***a G***u
ürünleriniz güzel teşekkür ederiz
Me**et U**a
Tam zamanında çok iyi
Ci**em B***k
çok orijinal ve güzel bir tasarım, herşey için sonsuz teşekkürler.
B**e G***y
Her sey cok guzeldi. Yazdigim not cok şık bir sekilde nazar boncukli gonderilmisti annem cok begenmis. Tesekkurler
K***r D***r
Zamanında teslim ve harika sunum teşekkürler markaçiçek...
Mu***fa Pa***cu
Yine güzel bir çiçek her yere çiçek imkanı sağlıyorsunuz iyi çalışmalar dilerim
Me**et Y***i
Hiç beklemediğim bir hizmet aldım. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Dün günün anlamına göre çok yoğun olmasına rağmen zamanında ve özenle hazırlanmış bir şekilde teslim edildi. Bir kez daha markaçicek'e ve çalışanlarına teşekkür ediyorum.
Ci**em B***k
8 Mart KadınlarGününde; benim için en kıymetli "Kadın"a Anneme gönderdiğim çiçek :) sayenizde epey duygulanmamıza yol açtı...Çiçegin capcanlı-Macaronların taptaze olması ve Her zamanki kaliteniz ile yine& yeniden doğru tercih+++olduğunuzu hatırlattı. Cok Tskler. Kolaylıklar.
N**e Y***k
çoook memnun kaldım tam zamanında teslim edildi çok teşekkür ederim:)
D***n Ar**an
Merhaba, Göndermiş olduğum çiçeğe ilişkin notun oldukça özensiz bir el yazısı ile yazılması dışında bir memnuniyetsizliğim yok . Ancak merak ettiğim husus şu ki; 2017 yılında teknoloji bu kadar yaygın iken neden notları el yazısı ile yazıldığı ? Teşekkürler, Dilan.
Te**ik D**u
ÇOK ÖZENLİ BİR SİPARİŞ OLMUŞ, ELİNİZE SAĞLIK İYİ ÇALIŞMALAR
M***t
Şimdiye kadar başka bir firmadan sipariş verirken; sitenizdeki ürünleri beğenmem nedeni ile ilk defa sizden sipariş verdim. Açıkcası çok menun kaldım. Hızlı ve sorunsuz teslimat, bilgilendirme ve geri dönüşler için teşekkür ederim.
O***r K**t
Anadolu yakasına son siparişin 11'de olduğunu bugün öğrendim. Daha geç verdiğim halde telefonda yardımcı olan, ne yazık ki ismini not etmediğim hanımefendi söz verdiği şekilde çiçeği çıkarttırıp tam vaktinde teslimini sağladı. Çok teşekkür ediyorum kendisine ve sizlere...
Mu****et Gu**or
Zamanında gitmesi çok önemliydi.. Memnun kaldım.. Çiçeğin beğenilmiş olması da diğer artısı...
Hu***in O***p
Adrese vaktinde, düzgün şekilde ulaştı. Teşekkürler.