Marka Çiçek / Çiçek / Aşk Ateşi 21 Kırmızı Gül

Aşk Ateşi 21 Kırmızı Gül

Kırmızı Gülün siyah vazoda sunumu ona olan aşkınızın en derin ifadesi.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
6792
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR652

Kırmızı Gülün siyah vazoda sunumu ona olan aşkınızın en derin ifadesi.

Kırmızı Gül: 21 Adet.

Yaklaşık Ürün Yüksekliği : 45 cm.

Ürün Yorumları

Y***p G***s
Hızınız için teşekkür ederim.
C***r Se*****lu
Alıcı çok beğendi bende. Reelde görünce bayıldım. Hız ve kalite mükemmel. Artık tek adresimsiniz. Teşekkürler... :)
Me**et A*i
Bu siparişim firmanız üzerinden verdiğim üçüncü sipariş. Gerçekten çok profesyonelce işinizi yaptığınızı düşünüyorum. Siparişim eksiksiz ve zamanında adrese teslim edildi. Teşekkürler markaçiçek.
Vo**an Ok***an
Görseldeki kadar başarılı ve tam zamanında. teşekkürler
O**r Oz**rk
Her şey beklendiği gibiydi
M***t K*n
Sonderece hızlı ve ilgililer her aşamada bilgilendirme yaptılar .Birdahaki ihtiyacımdada muhahahk bu siteyi kullanmayı tercih edeceğim
Y***r Di**er
Çiçek siparişlerimi devamlı olarak sizden yapmaktayım. Bunun nedeni ise; "Markacicek" ile tanışmadan önce çiçek siparişi vermiş olduğum firmalardan gerek kalite, gerek hizmet vb... anlamında memnun kalmayışım ve başka yakınlarımında yaşamış olduğu problemler büyük etki oldu. Öyle ki sipariş teslim edilmediği halde teslim edildi diye düşülüp parayı iade etmeyen çok büyük firmalar bile gördük. Sizden bugüne kadar vermiş olduğumuz siparişler de en ufak bir sıkıntı yaşamadık. Aksine siparişlerin estetiği güzelliği tazeliği nedeniyle mutlu olan yakınlarımız için bile artık sizden sipariş veriyoruz. Umarım böyle devam edersiniz ve hiç sıkıntı yaşamayız. Teşekkürler iyi çalışmalar.
M***e K**a
Öğleden sonra verdiğim sipariş, birkaç saat içerisinde görselde gözüktüğü gibi ve her zaman olduğu gibi gayet özen ve titizlikle hazırlanmış olarak teslim edildi. Uzun süre dayanan ve yıllar boyu bile görselliğindeki güzelliği kaybetmeyen ürünleriniz olduğuna (çiçek türü uygunsa) bizzat bana gönderilen ve kendi gönderdiğim çiçeklerle şahitlik ettim. Ayrıca çiçeklerin saksılarını her zaman obje olarak kullanmaya devam edebildim, hizmetten çok memnunum, sevgiler.
Se**an A**u
Yani sıradanlığın dışına çıkılmış güzel bir konseptiniz var..Nişanlım çok beğendi..Kaliteli hizmetinizle müşteri memnuniyetini ön planda tutuyorsunuz..Her şey için teşekkürler..
M***t
Şimdiye kadar başka bir firmadan sipariş verirken; sitenizdeki ürünleri beğenmem nedeni ile ilk defa sizden sipariş verdim. Açıkcası çok menun kaldım. Hızlı ve sorunsuz teslimat, bilgilendirme ve geri dönüşler için teşekkür ederim.
Fa**me Er***an
Kıtı kıtına son dakikada da olsa zamanında yerine ulaşan çiçekler hem taze, hem de görseldekinin aynısı, hatta daha gösterişliydi. Nazik ve titiz sunumunuz için teşekkürler.
O***n Ba***an
Güvenilirliğinizden çok memnun kaldım, hem bayi hem kurum olarak zamanından da önce teslimat yapmak için gösterdiğiniz hassasiyetten çok memnun kaldım. Uzaktaki annemi sayenizde mutlu edebildim. Teşekkürler
S***l El***es
Her zaman oldugu gibi kaliteli-hiz-servsiniz ust seviyedeydi tum ekip arkadaslariniza tesekkurler
K***y Sa**ci
Çok şık bir çiçek olduğu söylendi..Teşekkürler
E**u To***an
ÇOK MEMNUN KALDIM ÜRÜN ZAMANINDA VE DOĞRU ŞEKİLDE ULAŞTI TEŞEKKÜRLER.
Tu**ay T**a
çok çok iyi
E**e Bi**in
Vaktinde teslimat ve kaliteli ürün için teşekkürler. Ayrıca 13 mayıs gününden hemen 1 gün önce sipariş almanız baya pozitif bir etki bıraktı.
Me**em Er***en
Memnun kaldım
C***a Gu****en
Çiçek resimde göründüğü gibi ve kaliteliydi, zamanında ulaştı. Hizmetiniz için teşekkür ederim :)
O***n U***r
SAYIN YETKİLİLER; NE ZAMAN SİPARİŞ VERSEM HATTA BUGÜN ÇOK GEÇ SİPARİŞ VERDİM YİNE TAM ZAMANINDA TESLİMAT VE TAM İSTEDİĞİM ÜRÜN... ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BİR KÜÇÜK RİCAM VAR DİYARBAKIR BÖLGESİNE DE SOLMAYAN GÜL SEVKİYATI YAPARSANIZ BİR SONRAKİ SİPARİŞİM BU OLACAK , SEVİNİRİM. SAYGILARIMLA ÖZKAN...