Marka Çiçek / Çiçek / Peluş Ayıcık ve Kır Çiçekleri

Peluş Ayıcık ve Kır Çiçekleri

Hoşgeldin hediyesi Kır çiçeklerinin peluş ve balon ile tasarlanan aranjmanı onu mutlu etmeye yetecektir.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
3588
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR1063

Hoşgeldin hediyesi Kır çiçeklerinin peluş ve balon ile tasarlanan aranjmanı onu mutlu etmeye yetecektir.

Beyaz Kır Çiçekleri.

Kullanılan Diğer Ürünler : Cam Vazo, balon ve oyuncak Peluş Ayıcık.

Yaklaşık Ürün Boyutu : 50 cm.


Not: Karışık kır çiçekleri aranjmanlarında gönderilen ürün ile görsel değişiklik gösterebilir. Gönderilen ürün içeriği stok durumuna ve mevsim çiçeklerinin farklılığına göre değişiklik gösterebilir.

Ürün Yorumları

Mu***fa El
Zamanında sorunsuz teslimat oldu. Bunun yanında farklı bir ürün bulabilmek hoşuma gitti. Teşekkürler
Fe**at U**n
Çok memnun kaldım teşekkürler
P***n P***t
çiçek tam resimdeki gibi gitmiş, sipariş zamanında ve sorunsuz olarak teslim edildi. teşekkürler
Du*****li Bi**ci
Benim için önemli olan seçtiğim ürünün gelmesiydi ki öyle oldu çok teşekkürler
A***n Go**lp
Teslimat hızlıydı. Çiçek çok beğenildi. Sipariş Takip bölümüne, teslim alan kişi bilgisini eklerseniz daha da güzel olur. Teşekkürler.
A***t K**t
Hız ve kalite mükemmel....harikasınız arkadaşlar....
O***r K**t
Harika bir çiçek ve hediye oldu, zamanında teslim edildi...Teşekkür ederim..
J**e B*s
Görselden daha güzel ve zamanında teslim edildi. çok teşekkürler:)
E**f Ay**en
Istediğim zamanda teslim edildi. Teşekkürler
A**i De**ci
Merhaba, sipariş notuna size güveniyorum demiştim. güvenmekte haklıymışım. çok teşekkürler. artık hep aklımdasınız ;)
M***e K**a
Öğleden sonra verdiğim sipariş, birkaç saat içerisinde görselde gözüktüğü gibi ve her zaman olduğu gibi gayet özen ve titizlikle hazırlanmış olarak teslim edildi. Uzun süre dayanan ve yıllar boyu bile görselliğindeki güzelliği kaybetmeyen ürünleriniz olduğuna (çiçek türü uygunsa) bizzat bana gönderilen ve kendi gönderdiğim çiçeklerle şahitlik ettim. Ayrıca çiçeklerin saksılarını her zaman obje olarak kullanmaya devam edebildim, hizmetten çok memnunum, sevgiler.
Ri**an T**k
Harika bir urun oldu ve yerine zamanında ulaştı. Teşekkürler
T***n O***n
Gönderdiğim çiçeği görmedim ama teşekkür için aradıklarında çok beğendiklerini ilettiler, her zamanki gibi yine çok hızlı teslimat ve şık ürün, teşekkürler marka çiçek
Y***r Di**er
Çiçek siparişlerimi devamlı olarak sizden yapmaktayım. Bunun nedeni ise; "Markacicek" ile tanışmadan önce çiçek siparişi vermiş olduğum firmalardan gerek kalite, gerek hizmet vb... anlamında memnun kalmayışım ve başka yakınlarımında yaşamış olduğu problemler büyük etki oldu. Öyle ki sipariş teslim edilmediği halde teslim edildi diye düşülüp parayı iade etmeyen çok büyük firmalar bile gördük. Sizden bugüne kadar vermiş olduğumuz siparişler de en ufak bir sıkıntı yaşamadık. Aksine siparişlerin estetiği güzelliği tazeliği nedeniyle mutlu olan yakınlarımız için bile artık sizden sipariş veriyoruz. Umarım böyle devam edersiniz ve hiç sıkıntı yaşamayız. Teşekkürler iyi çalışmalar.
Ya***in Oz
Çiçeği çok beğendim ve çok severek gönderdim. Fakat çiçek teslimat saati dışında teslim edildi. 9-14 saatleri arasında teslim edilmesi gerekiyorken yaklaşık 1 saat geç teslim edildi. Geç teslimat yapılacaksa tarafıma bilgi verilmesi hoş olabilirdi. Teşekkürler
G***r T***n
Tüm emeği geçen herkese teşekkürler... Her zaman olduğu gibi siparişim web sayfanızdaki seçimimden çok daha güzel hazırlanmıştı. Ben sipariş vermesemde tavsiye ettiklerim de gerçekten memnun kalıyor, size ediyorlar mı bilmiyorum ama bana teşekkür ediyorlar :) Tekrar teşekkürler, sevgiler.
A***r O***m
Arkadaşım çiçeklere bayıldı:) onu bu denli Mutlu etmeme vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim.
N*l B***k
Merhaba. Öncelikle çiçek kalitesiyle ilgili gönderdiğim kişi çok memnun kaldı. Üzerinde yazan yazının daha özenli olmasını isterdim sadece. Ürün zamanında ulaştı demek yanlış olur çünkü zamanından 1 gün önce elinde olmuştu :) Yine de müşteri hizmetleri hemen arayıp yaşanan aksaklıktan ötürü üzüntülerini dile getirdiler. Marka Çiçek, bence işini profesyonelce yapanlardan. Aksaklıklar olabilir, önemli olan takip ve müşteriye verilen değerdir. Ben bunu gördüm. Sevgiler
I**k U**u
Beklentimin ustunde gonderim saglandi. 2 saat icerisinde yapilan teslimat ve secmis oldugum urunun ayni gorundugu sekildeki gibi gonderilmesi superdi. Cok memnun kaldim, kesinlikle tavsiye ederim.
E***m K**a
Teşekkürler. vaktinde ve her zamanki gibi çok şık gönderildi