Marka Çiçek / Çiçek / Sade ve Şık

Sade ve Şık

Şeffaf pleksi kare kutu içerisinde 16 adet, birinci sınıf gül le hazırlanmış sade ve şık bir tasarım.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
4680
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR1194

Şeffaf pleksi kare kutu içerisinde 16 adet, birinci sınıf gül le hazırlanmış sade ve şık bir tasarım. 
(Dilerseniz gül rengini, firmamıza sipariş numaranız ile bilgi vererek beyaz veya pembe olarak değiştirebilirsiniz. Kurdele rengi seçtiğiniz gül rengine göre değiştirilecektir.) 

Ürün boyutları: 18x18 cm.

Ürün Yorumları

A***r S**a
Süper bir hizmet anlayışı. askıda olan sipariş için bile ''-sorun mu var -çözebiliriz -tamamlayalım isterseniz'' diye arandım çok teşekkürler..
Ne**me C***k
Görseldekinden de güzel bir çiçek, alıcısı tarafından da çok beğenildi.
Se**an *
Teşekkürler
F***h O**c
Ben sizin internet sitenizden ilk defa çiçek gönderimi yaptım çok memnun kaldım istenilen saat aralığında gönderim istediğim kişinin eline ulaştı çok teşekkür ederim bundan sonra sizin sitenizle çalışacağım teşekkür ederim bence 5 beş yıldız ....
E***n
Öncelikle giden çiçeğin görselde gösterilenden çok daha güzel olması beni ve alıcıyı çok memnun etti. Ayrıca zaman konusunda ricamı kırmayarak belirtilen saatten daha önce teslimatın gerçekleştirilmesi konusunda gösterilen hassasiyet için teşekkür ederim...
H***k M***u
Arkadaşım çiçeğinizi çok beğendi ve çok farklı buldu. Özenli çalışmanıza ve zamanında teslimatınıza çok teşekkürler .
Se**ac Us****lu
Teslim aralığı çok genişti. Çiçek şahsın kendisi yerine güvenliğe teslim edildi.
S***r U**n
Çiçek erkenden teslim edildi ve teslim bilgisi hemen verildi. Üŕün fotograflardaki gibi. Yine memnun kaldim, tsk ?
Gu**um B***a
Aynı gün içinde teslimat talebinde bulunup aynı gün içinde de teslimatım gerçekleşti. Ayrıca müşteri hizmetleri de çok ilgili. Her şey için teşekkür ederim. Bundan sonraki siparişlerimde mutlaka sizi tercih edeceğim.
B***a Di**ik
Destekleriniz için teşekkür ediyoruz.
Mu***fa El
Zamanında sorunsuz teslimat oldu. Bunun yanında farklı bir ürün bulabilmek hoşuma gitti. Teşekkürler
H***n O***l
Memnun kaldım. Güzel bir çiçek ve çok hızlı teslim edildi. Tek bir olumsuz yorumum var: Temsili resimde çok sayıda tomurcuk vardı. Teslim aldığım orkidede ise sadece birkaç tane açmamış çiçek vardı.
S***a De***el
Merhaba, Beni hayal kırıklığına uğratmadığınız ve mahcup etmediğiniz için teşekkür ederim. Çiçeği gönderdiğim arkadaşım yan masamda çalışıyor. Daha önceki kötü tecrübelerimden ötürü çiçeğin gelmesini biraz endişeyle bekledim. Ama gelen çiçeği görünce bu gönderi için sizi seçmekle doğru karar verdiğimi anladım. Lütfen beğeni ve başarı sizi şımartıp bizim terk ettiğimiz firmalarla aynı sona sürüklemesin. Sevgilerimle SD
B***l Bo****ci
Hızlı gönderim için teşekkürler.
Y*o Mi****ik
Her şey için teşekkürler, bizi memnun ettiniz. İyi çalışmalar.
E**m Sa****er
Hiz, teslimat ve hizmet cok iyi. Sadece fusya renginde gorunen orkide lila ve beyaz olarak geldi. Ancak kalitesi ve goruntusu cok guzel. Renk skalasini bolerseniz daha da iyi olur. Tesekkurler :)
Gu**an K**a
Güzel site
B***k Ay***ir
Merhaba ürünün biraz geç gitmesi konusunda bir sıkıntı yok oda günün yoğunluğundan kaynaklı diye düşünüyorum, Ürünleriniz çok kaliteli başarılar
T***e K***c
Çiçek güzel fakat daha coşkulu görünebilirdi :) Bir de yanına konulan kırmızı süslemeler değişik bir koku saçıyor, nedenini anlayamadım. Elinize sağlık. Teslimat çok hızlı ve zamanındaydı.
M***l D***n
Öncelikle üyelik işlemlerinde, arkadaşların yardımlarından dolayı, çiçek siparişiminde zamanında gönderilmesinden dolayı teşekkür ederim.. İyi çalışmalar dilerim..