Marka Çiçek / Çiçek / Seramik Bot Vazo

Seramik Bot Vazo

Kırmızı Gül ve Beyaz Papatyalarla onun gününe neşe katmak ister misiniz?
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
4320
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR826

Kırmızı Gül ve Beyaz Papatyalarla onun gününe neşe katmak ister misiniz?


Gül 11 Ad.
Diğer Ürünler: Seramik vazo, kırmızı Gül ve Papatyalar.

 Yaklaşık Ürün Yüksekliği 28 cm

Not: Karışık kır çiçekleri aranjmanlarında gönderilen ürün ile görsel değişiklik gösterebilir. Gönderilen ürün içeriği stok durumuna ve mevsim çiçeklerinin farklılığına göre değişiklik gösterebilir.

Ürün Yorumları

E**a C**a
Cok memnun kaldım..siparişim çok beğenildi ayrıca teslim ile ilgili müşteri hizmetleri ile görüştüğümde sonderece ilgili ve kibar bir şekilde teslim zamanı ile ilgili kolaylık sağladılar..teşekkürler
H***n He****er
Gerçekten son derece özenli hazırlanmış ve tam zamanında gelen bir arajmandı. İlk alışverişimdi. Son derece memnun kaldım. Emeği geçenlere teşekkürler.
Is**il Ta****an
Beklediğimden de hızlı şekilde ulaştı. teşekkürler.
Ni**un E**i
Zamanında teslimat, taze çiçekler.. ve güler yüzlü, kibar teslimat personeli.. çok teşekkürler.
Is****er Ka****er
İlginiz ve ürün kaliteniz için teşekkür ederim.
Mu***fa Pa***cu
Herşeyin teşekkur ederim zamanında teslimat için ayrıca teşekkurler
Ci**em B***k
Siparişimden cok memnun kaldım. fotoğraftakinden çok daha büyük ve çiçeklerin kalitesi &arajmanı katkat daha güzeldi. herzamanki gibi cok tşkler. emeklerinize sağlık.
P***r K***p
Teşekkürler...
I***n Ta*****lu
Şu zamana kadar herhangi bi siteden alışverişime yorum yapmadım iyi ya da kötü. Ama bu sefer hakkını teslim etmezsem olmaz. Resimden beğendim, dedim güzel. Siparişim bi geldi 10 kat daha güzel. Ayakta alkışlıyorum. Çok çok çok sağolun.
E**a Oz**rt
Bu zamana kadar hep sizden çiçek siparişlerimi verdim. İlk defa İstanbul dışına gönderdiğim bir çiçeğimin resmi gördüğümden farklı geldi. İstanbul dışı siparişi olmasına bağlayabilirim konuyu ama yine de daha görsele yakın ya da daha güzel aranjman çiçeklerle hazırlanması hoş görünürdü. Yine de beğenilmiş
O***r K**t
Anadolu yakasına son siparişin 11'de olduğunu bugün öğrendim. Daha geç verdiğim halde telefonda yardımcı olan, ne yazık ki ismini not etmediğim hanımefendi söz verdiği şekilde çiçeği çıkarttırıp tam vaktinde teslimini sağladı. Çok teşekkür ediyorum kendisine ve sizlere...
A***t H***k
Şiparişini verdiğim çiçek zamanında ve resimde göründüğü gibi geldi. Kaliteli çiçek alımları için Markaçicek ile çalışmaya devam. Teşekkürler.
Ze**ep G***l
çok teşekkür ederim, hizmetinizden cok memnun kalıyorum. yalnız rica etsem fatura çıktısını da aynı gün tarafıma mail atabilirmisiniz. tşklr,,
I**l Buy*****diz
Merhabalar, Bazı aksilikler olmasına rağmen çalışanınızın yapıcı ve olumlu tavrı sayesinde teslimatım gerçekleşti ve gerekli bilgilendirmeyi aldım. Çok teşekkürler.
A***t Yo**as
Ürün beklediğimden büyük, güzel ve zamanında teslim edilmiş herşey icin teşekkür ederim markacicek.com ekibine ...
Du*****li Bi**ci
Benim için önemli olan seçtiğim ürünün gelmesiydi ki öyle oldu çok teşekkürler
Na****ie We**er
Sipariş ettiğim orkide tam olarak resimde göründüğü gibi geldi. Ortalama boyutu ta aynen bilgide göründüğü kadardı. Çok taze çiçekler ve zamanında teslimat. Gece sipariş vermiştim sabah teslim edilmesi için, ertesi sabah erkenden teslim edilmiş, çok doğru bir seçim çok doğru bir alışveriş oldu. Çok teşekkürler Markaçiçek.
S***r U**n
Çiçek, fotograftaki gibi çok güzel. Erken saatte sorunsuz teslim edildi. Tesekkurler
H***n U***r
Öncelikle güler yüzlü bir teslimat görevlisi ile karşılaştığım için son derece minnettarım.Ürün konusunda ise net teki görselle aynı ürün olduğunu görünce ayrıca mutlu oldum.Güller ise bugüne kadar gördüğüm ve aldığım en güzel güller.emeği geçen herkese müteşekkirim
E**f B***e
Merhaba, Cicek beklediğimden cok daha güzel geldi, ayrıca notu el yazısı ile yazmıs olmaları da cok guzeldi.