Marka Çiçek / Çiçek / 199-298 TL Arası Semtler (SADECE KENDİ ÜRÜNLERİMİZ)

199-298 TL Arası Semtler (SADECE KENDİ ÜRÜNLERİMİZ)

Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
0
,00 TL
(KDV Dahil)

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR1093

Ürün Yorumları

Me**ap G***s
Özel günlerinde mutlu etmek istediğimiz kişileri, sizin kaliteli ve hızlı gönderimlerinizle gerçekleştirmek çok güzel. Bu zamana kadar gönderilerimde hiç sorun yaşamadım. İyi ki varsınız Marka Çiçek ve umarım sektörde 1 numara olursunuz :)
S***a Te****er
Çiçeğimiz çok güzeldi ellerinize sağlık. Web sayfanızın iyileştirilmesi lazım. Üye girişi ile girdiğim halde siparişi görüntülemeye çalıştığımda tekrar email adresi soruyor.
O**e Ka**ca
Hızlı teslimat için teşekkür ederim.
D***a G**e
Siparişi verme aşamasından teslimata kadar markaçiçek çalışanlarının verdiği destek için çok teşekkür ederim. özellikle Sevilay hanım'ın siparişi tamamlama aşamasında verdiği desteğe çok teşekkür ederim.Siparişim oldukça kısa süre içerisinde teslim edildi.Çiçek kalitesi de çok iyiydi. MarkaÇiçek ailesine teşekkür ederiz.
O**r Ak***un
Markaçiçek ailesine hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederim. 1 hafta önce verdiğim sipariş, planlandığı gibi zamanında alıcısına teslim edildi. Aslında sorun burada başlıyor. Maalesef tüm dünya tarafından kabul görmüş bu nazik davranış için çiçeğin alıcısından dünyanın lafını yedim ve bu hareketimden dolayı özür diledim. Bunu mutlaka birileri okuyacaktır biliyorum. Cevap vermeseniz de olur. Okuyan kişi içinden bir kaç teselli cümlesi söylesin yeter ben onu alırım :)
D***n Ar**an
Merhaba, Göndermiş olduğum çiçeğe ilişkin notun oldukça özensiz bir el yazısı ile yazılması dışında bir memnuniyetsizliğim yok . Ancak merak ettiğim husus şu ki; 2017 yılında teknoloji bu kadar yaygın iken neden notları el yazısı ile yazıldığı ? Teşekkürler, Dilan.
T***e Ko****rk
İlk defa çiçek gönderdim ve aşırı derecede memnun kaldım. Tam saatinde yerindeydi beni çok mutlu ettiniz çok teşekkürler
T***a Er***in
Sorun yaşamadan teslim edildi
C*m Nu***lu
Orkide sipariş vermiştim.Sorunsuz bir şekilde geldi.Süsleme güzeldi.Teşekkürler
I**m A***n
Siparişim hızla ulaştırıldı, teşekkürler :)
Ci**em O***n
Tabiki her zamanki gb Muhteşemmm 👌👌👌
O**n P**a
Sorunsuz islem icin tesekkurler.
S**a Ki**et
Biraz geç gitmesinden memnun kalmadım
I**m N*r
İletiminizden ve hızınızdan dolayı teşekkür ederim ancak keşke teslim edilen ürünün fotoğrafı da bize gönderilse de sipariş ettiğimizle gönderilenin gerçekten aynı olup olmadığını görebilsek. İyi çalışmalar dilerim
O**r Buy*****pan
Oglen sipariş verdim 2 saat sonra teslim edildi. Gerçekten fiyatı hakediyor. Üründe cok kaliteli. Herkese öneririm Teşekkürler
Mu***fa K***l
Müşteri temsilcisinin destekleri sonucu gönderi gerçekleştirildi, böyle bir çalışana sahip olduğunuz için tebrik eder iyi çalışmalarının devamı dilerim.
I**l Buy*****diz
Merhabalar, Bazı aksilikler olmasına rağmen çalışanınızın yapıcı ve olumlu tavrı sayesinde teslimatım gerçekleşti ve gerekli bilgilendirmeyi aldım. Çok teşekkürler.
S***l O***n
Seçtiğim ürün birebir aynı olması keyifliydi.. teşekkürler :)
Gu**ah G***r
Teslımat cok hızlı gerçekleşti ürün görsel ile aynıydı tşkler
K***r Co****er
Ürün tam zamanında ulaştı. Görselinden daha da güzel bir çiçekti. Yeni işe başadığından birçok çiçek vardı masasında ama en güzel olanı Markaçiçek'ten giden bu çiçekti. İlk siparişimdi çok memnun kaldım. Tavsiye ediyorum.