Harikasınız. Seçtiğim ürün görseldeki ile bire bir ve teslimatınız çok hızlı. Çok teşekkürler.
Se**in C*l
Hızlı, anlayışlı ve ilgili yani kaliteli hizmetiniz için teşekkür ederim.
A***n Ma**ci
Titiz ve nizamlı cicekler şık vazo içerisinde sorunsuzca teslimat , teşekkür ederim....
O**r Yu***er
çok beğendi kız arkadaşım çicek süperdi
Me**em Er***en
Memnun kaldım
M***e Ca**ar
Anneler günü için sipariş vermiştim. Hiç bir sorun yaşamadım. Çiçek çok beğenildi. Fotografini gördüm gercekten güzel hazirlanmis. Memnun kaldım. Teşekkürler
D***m A***y
Bu siparişimin görseli hakkında bilgi sahibi olamadım .Gönderdiğim kişiden henüz geri bildirim gelmedi.Ancak daha önceki gönderimlerimin hepsi fotoğraftakinin birebir aynısı olarak gitti.Bu sayede tüm çiçek siparişlerimi firmanızdan yapmaktayım. İyi çalışmalar.
E**a C**a
Cok memnun kaldım..siparişim çok beğenildi ayrıca teslim ile ilgili müşteri hizmetleri ile görüştüğümde sonderece ilgili ve kibar bir şekilde teslim zamanı ile ilgili kolaylık sağladılar..teşekkürler
O***n Uy**az
Zamanında teslim, güzel ürün ve şık jestiniz için sonsuz teşekkürler... süpersiniz...
K***r Co****er
Hızlı ve güzel bir gönderi oldu
U**r In***az
Teşekkür ederim hizmet için zamanlama ve kalite mükemmel.
Teşekkürler...
B***u Ma**ur
Öğlen verdiğim sipariş birkaç saat içerisinde teslim edildi ve güzel hazırlanmıştı, teşekkürler markacicek.com
H***n A**a
Memnunum,teşekkür ederim
A**v Te****er
Çook güzel bir buketti :) teşekkürler
H***a At**oy
2inci siparisim ve cok memnun kaldim? tesekkurler
Ca**ar G***u
10/10 :)
E**r Ba**an
Hızlı teslimat ve güzel ürün, teşekkürler
Ni**un E**i
Zamanında teslimat, taze çiçekler..
ve güler yüzlü, kibar teslimat personeli..
çok teşekkürler.
Fu**an
Hızlı gönderim için teşekkürler, çiçekler çok güzeldi.