Marka Çiçek / Çiçek / Aşksın Sen

Aşksın Sen

Bazı mutlu anlar vardır, anlatılmaz yaşanır.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
4200
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR1192

Bazı mutlu anlar vardır, anlatılmaz yaşanır. İşte bu özel çiçek aşkınızın en mutlu anına tanıklık edecek. 
Kırmızı kalp kutu içerisinde beyaz Papatyalar ve 5 adet özel butik Güller, Hyperikumlar ve yeşil dekoratif aksesuarlar ile hazırlanmış çok şık masa üzeri tasarım. 

Yükseklik 25 cm.

Ürün Yorumları

S***i Ca****an
Merhaba, Siparişim istediğim gibi sabah saatlerinde teslim edildi. Çok teşekkür ederim.
G***n S***a
Harikasınız , teşekkürler.
Al**ar T***n
Teslimat tam zamanında yapıldı hizmet süper ve çiçekler taze güzel ürünler..:)
F***a G***u
ürünleriniz güzel teşekkür ederiz
Di**em
Geç sipariş vermeme rağmen zamanında teslim edildi, tesekkürler
Mu***fa *
Siparisimin ardindan cok kisa bir surede teslimat yapildi. Ayrica musteri hizmetlerinin ilgi ve alakasindan memnun kaldim. Tesekkur ederim.
O**r Ak***un
Markaçiçek ailesine hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederim. 1 hafta önce verdiğim sipariş, planlandığı gibi zamanında alıcısına teslim edildi. Aslında sorun burada başlıyor. Maalesef tüm dünya tarafından kabul görmüş bu nazik davranış için çiçeğin alıcısından dünyanın lafını yedim ve bu hareketimden dolayı özür diledim. Bunu mutlaka birileri okuyacaktır biliyorum. Cevap vermeseniz de olur. Okuyan kişi içinden bir kaç teselli cümlesi söylesin yeter ben onu alırım :)
R***i Y***t
Her zamanki gibi MUHTEŞEMM
Be**an Ak**ya
Hem ben hem de çiçeği alan kişi çok memnun teşekkürler
D***u S***s
İstediğim saatte ulaştığı için teşekkür ederim
C*m Nu***lu
Orkide sipariş vermiştim.Sorunsuz bir şekilde geldi.Süsleme güzeldi.Teşekkürler
C**k K***y
Çok hızlı/jet hızında teslim edildi, elinize sağlık:)
Te**ik D**u
ÇOK ÖZENLİ BİR SİPARİŞ OLMUŞ, ELİNİZE SAĞLIK İYİ ÇALIŞMALAR
A**l Oz****ak
Zamanında gitti ve teslim alan kişi beğendi.
S***r U**n
Çiçek, fotograftaki gibi çok güzel. Erken saatte sorunsuz teslim edildi. Tesekkurler
O***m Yav****git
Merhaba zamanlamanın süper olduğu bir teslimat oldu.bunun için hepinize teşekkür ederim :))
Ca**ar G***u
10/10 :)
Ci**em B***k
Cok tşk ederim hem zamanlama hem cicekler harikaydı. elinize sağlık. sonraki siparişlerde görüşmek uzere. :)
D***a Oz**rk
Hep sizler aracılığıyla sevdiklerimi mutlu ediyorum, hep çok memnunum. Bir kere bile sorun yaşamadım. Çiçekler yine harika. Teşekkürler :)
Ne**me C***k
Görseldekinden de güzel bir çiçek, alıcısı tarafından da çok beğenildi.