Marka Çiçek / Çiçek / Beyazın Asaleti

Beyazın Asaleti

Çok şık dekoratif vazo içerisinde topraklı saksılı Orkide ve altına çalışılmış beyaz aranjman.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
9120
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR542

Çok şık dekoratif vazo içerisinde topraklı saksılı Orkide ve altına çalışılmış beyaz aranjman. (orkide kendi saksısında olduğu için uzun süre yaşayacaktır.)

Beyaz orkide: 2 köklü.
Beyaz Antoryum 2 Ad.

Beyaz Lilyum: 4 ad.

Beyaz Gül: 5 ad.


Diğer Ürünler: Seramik vazo, yeşil yapraklar, cipso.

Ürün Yorumları

S***a Ka**at
2 saat içinde yerine ulaşan siparişim, sitenizdeki örneğin aynısıydı. hem hızlı hem güzel, hem de özenli hazırlanışı için teşekkür ederim. ellerinize sağlık :)
Se**an Ka*****al
Siparişim yarım saat gecikmeli de olsa ulaştı. Ürün tam istediğim gibi. Teşekkür ederim MarkaÇiçek 😊
S***l Ba**as
Üründen ve gönderim sürecinden gayet memnun kaldım. Teşekkürler...
Mu***fa Ka*****an
Çok teşekkür ederim, beklediğimden daha güzel bir çiçek, eşimde çok beğendi. Hızlı ve zamanında teslim içinde ayrıca teşekkür ederim.
Y***r Di**er
Çiçek siparişlerimi devamlı olarak sizden yapmaktayım. Bunun nedeni ise; "Markacicek" ile tanışmadan önce çiçek siparişi vermiş olduğum firmalardan gerek kalite, gerek hizmet vb... anlamında memnun kalmayışım ve başka yakınlarımında yaşamış olduğu problemler büyük etki oldu. Öyle ki sipariş teslim edilmediği halde teslim edildi diye düşülüp parayı iade etmeyen çok büyük firmalar bile gördük. Sizden bugüne kadar vermiş olduğumuz siparişler de en ufak bir sıkıntı yaşamadık. Aksine siparişlerin estetiği güzelliği tazeliği nedeniyle mutlu olan yakınlarımız için bile artık sizden sipariş veriyoruz. Umarım böyle devam edersiniz ve hiç sıkıntı yaşamayız. Teşekkürler iyi çalışmalar.
Te**ik D**u
ÇOK ÖZENLİ BİR SİPARİŞ OLMUŞ, ELİNİZE SAĞLIK İYİ ÇALIŞMALAR
A***r Yo***er
Hızlı ve sorunsuz teslimat için çok teşekkürler.
A*i I***n
Bu kadar kisa zamanda ulastirmaniz etkileyiciydi. Cicek, sitenizdeki fotografla birebir aynisi geldi, gercekten cok memnun kaldim ve cok begenildi. Tesekkurler!
Tu**ay T**a
Çok çok iyi
M***t
Şimdiye kadar başka bir firmadan sipariş verirken; sitenizdeki ürünleri beğenmem nedeni ile ilk defa sizden sipariş verdim. Açıkcası çok menun kaldım. Hızlı ve sorunsuz teslimat, bilgilendirme ve geri dönüşler için teşekkür ederim.
S***n D***n
Hem kisa surede hizmet, hizli musteri temsilcisi kontagi, zamaninda ve coook guzel cicek teslimi :) Her kullandigimda cok cok memnun kaliyorum, tesekkurler :)
Ta***na Er
Çok memnun kaldım herkese tavsiyem
D***n Ar**an
Merhaba, Göndermiş olduğum çiçeğe ilişkin notun oldukça özensiz bir el yazısı ile yazılması dışında bir memnuniyetsizliğim yok . Ancak merak ettiğim husus şu ki; 2017 yılında teknoloji bu kadar yaygın iken neden notları el yazısı ile yazıldığı ? Teşekkürler, Dilan.
B**e G***y
Her sey cok guzeldi. Yazdigim not cok şık bir sekilde nazar boncukli gonderilmisti annem cok begenmis. Tesekkurler
C*n Se**an
Çok memnun kaldım.. Çiçeğim de güzel gönderim de..
Mu****et A*i
Herşey için teşekkürler...
Mu***fa Pa***cu
Herşeyin teşekkur ederim zamanında teslimat için ayrıca teşekkurler
Hu**et Fe*****lu
2. siparişimdi, her ikisinde de çok memnun kaldım, profesyonelsiniz, teşekkürler...
S***l B***i
çiçek gönderimi zamanında teslim edilmiştir. teşekkürler
Ha**an Se***rk
Resimdekinden daha güzel nerdeyse, harika bir çiçek olmuş :) Çok memnun kaldım. Çok teşekkür ederim ;)