Marka Çiçek / Çiçek / Guzmania Egzotik

Guzmania Egzotik

iki adet guzmania bir saksıda hazırlanmıştır.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
5040
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR2099

iki adet guzmania bir saksıda hazırlanmıştır. Kırmızı çiçeği ve yanlarında yeşil yaprakları ile bulunduğu ortama güzellik katan dekoratif bir bitki. 
Dekoratif eskitme görünümlü taş vazo ile birlikte gönderilmektedir. 

Ürün yüksekliği: 60 cm


Ürün Yorumları

Y***m Pa**ak
Siparisim bugun yerine ulasti.. bekledigimden de iyiydi.. ayrica istedigim tas suslemesi icin beni kirmayip unutmayip yaptiginiz icin cok teşekkür ederim.. bundan sonra ki cicek gonderim adresim sizlersiniz.. iyi çalışmalar
H***n O***l
Memnun kaldım. Güzel bir çiçek ve çok hızlı teslim edildi. Tek bir olumsuz yorumum var: Temsili resimde çok sayıda tomurcuk vardı. Teslim aldığım orkidede ise sadece birkaç tane açmamış çiçek vardı.
F***h
Çok şık ve güzel bir aranjman. Verilen tarih ve saatte teslimat icinde teşekkürler. çok memnun kaldım.
Se**at Sa**am
Kalite, belirtilen saattlerde teslimat, müşteri memnuniyeti, çağrı merkezi, işlem güvenliği, kampanyalar çok başarılı ve bütün tanıdıklarıma özellikle be ısrarla tavsiye ediyorum. Sadece ankara için ürün seçeneği biraz sınırlı çünkü güzel dekoratif ürünlerden de sipariş vermek isteriz. Tüm ekibe teşekkür ederim.
Mu***fa C***i
Yıldönümümde göndermiş olduğum hediyenin zamanında ve doğru şekilde ulaştığı için teşekkürler.
Bu**in Co*****az
Yoğun kar yağışına rağmen, teslimat oldukça hızlı ve eksiksiz gerçekleşti. Teşekkür ederiz.
N***n So**al
Her zamanki gibi zamanında teslim. Teşekkürler.
L***a Tu**er
BELIRTTIGIM SAATTE, INTERNET ADRESINDEKI RESIMLE ORTUSEN TAZE CICEKLER GONDERDIGI ICIN MARKA CICEGE COK TESEKKUR EDERIM.
Ne**at Oz*****ci
Ben siparisi Amerika'dan internet ile yapiyorum. Satin aldigim hic ber seyi resim disinda gormuyorum. Fakat annem her zaman yolladigim her seyi aliyor ve her zaman cok beyeniyor. Ve daima zamaninda eline geciyor.
M***t I**i
İlk defa çiçek siparişi verdiğim bir mağazadan 5 yıldız hizmet ve 5 yıldız bir sonuç aldım. Çiçeğin aranjmanına ve güzelliğine eşim bayıldı. Emeğinize sağlık..
E**e D***z
Kaliteli hizmet.
E**i Ar**an
Merhaba, sorunsuz ve hızlıydı. Fakat tek sorun her ürün çeşidinin her yere gönderilememesi. Onu da çözerseniz harika olur. Tşk.
F***a G***u
ürünleriniz güzel teşekkür ederiz
Ci**em B***k
çok orijinal ve güzel bir tasarım, herşey için sonsuz teşekkürler.
T***r Un****rk
Siparişini vermiş olduğum çiçek, talep ettiğim teslim saatleri içerinde, sorunsuz bir şekilde teslim edildi ve bana teslim edildi bilgisi geldi. İkinci kez sipariş verdim ve her ikisinden de çok memnun kaldım.
O**r Ak***un
Markaçiçek ailesine hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederim. 1 hafta önce verdiğim sipariş, planlandığı gibi zamanında alıcısına teslim edildi. Aslında sorun burada başlıyor. Maalesef tüm dünya tarafından kabul görmüş bu nazik davranış için çiçeğin alıcısından dünyanın lafını yedim ve bu hareketimden dolayı özür diledim. Bunu mutlaka birileri okuyacaktır biliyorum. Cevap vermeseniz de olur. Okuyan kişi içinden bir kaç teselli cümlesi söylesin yeter ben onu alırım :)
Ib***im Al****oy
Süper
Na****ie We**er
Sipariş ettiğim orkide tam olarak resimde göründüğü gibi geldi. Ortalama boyutu ta aynen bilgide göründüğü kadardı. Çok taze çiçekler ve zamanında teslimat. Gece sipariş vermiştim sabah teslim edilmesi için, ertesi sabah erkenden teslim edilmiş, çok doğru bir seçim çok doğru bir alışveriş oldu. Çok teşekkürler Markaçiçek.
Y***a S**i
Siparişim zamanında ve çok özenli şekilde teslim edildi. Teşekkürler
G***r T***n
Öncelikle çiçeğim beklediğimden çok önce teslim edildi, bu çok güzel... Her zamanki gibi çok beğenildi, hatta makaronları yemeye kıyamamışlar yerinden çıkarıp yediğimizde bütünlüğü bozulacak diye :) Aynı kalitede devam ediyor olmanızı tebrik ediyorum. Bizlerin sevdiğimiz kişilere olan hassasiyetimize göstermiş olduğunuz saygıya ve emeklerinize teşekkürler.