Marka Çiçek / Çiçek / Mozole Çelengi

Mozole Çelengi

Anma törenlerinde, resmi Bayramlarda, 10 kasım'da ölüm yıldönümünde ve mozole önüne koymak üzere kırmızı - beyaz Karanfiller ile hazırlanmış ayaksız çelenk.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
19800
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR571

Anma törenlerinde, resmi Bayramlarda, 10 kasım'da ölüm yıldönümünde ve mozole önüne koymak üzere kırmızı - beyaz Karanfiller ile hazırlanmış ayaksız çelenk.
Anıtkabir standarlarına uygun ölçülerde hazırlanmaktadır. 
Ürün Yüksekliği: 80 cm.
Ürün Çapı: 75 cm.

Not: Bu ürünün siparişini en az 1 gün önceden vermeniz gerekmektedir.

Ürün Yorumları

I**k Tu**ay
Teslimat hızlı oldu.teşekkür ederim.çiçeklerin görünümü de gayet güzeldi.
A**l Gu**es
Teşekkür ediyorum son derece mennun kaldım böyle calismaya.devam edin lütfen ciceginiz güzel suslenmisti thy çalışanı olarak memnun kaldim
E**s A***s
Tasarımlarınız kadar hızınız da çok iyi. teşekkürler.
T***r A***y
Hizmetinizden memnun kaldım. Teşekkürler.
O***n U***r
SAYIN YETKİLİLER; NE ZAMAN SİPARİŞ VERSEM HATTA BUGÜN ÇOK GEÇ SİPARİŞ VERDİM YİNE TAM ZAMANINDA TESLİMAT VE TAM İSTEDİĞİM ÜRÜN... ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BİR KÜÇÜK RİCAM VAR DİYARBAKIR BÖLGESİNE DE SOLMAYAN GÜL SEVKİYATI YAPARSANIZ BİR SONRAKİ SİPARİŞİM BU OLACAK , SEVİNİRİM. SAYGILARIMLA ÖZKAN...
O***y Ta***su
Tesekkürler :)
O**r Yr**er
Urun fotograftaki gibiydi ve teslimat cok hizliydi tesekkurler.
Tu**ul S***n
Çok teşekkür ederim, Pazar günü Edirne'ye teslimat yapan bir firma bulmak gerçekten zor.
U**t K*c
Yine çok memnun kaldım çok teşekkürler
S***r U**n
Çiçek, fotoğrafta gösterildiği gibi. 14 Şubat ta çok erken saatte de teslim edildi. Herşey dörtdörtlük. Tşk.
Mu***fa Ay***an
Çiçek fotoğraflarda görünenden daha canlı ve gösterişliydi. Özenle hazırlanmış. Daha önce onlarca kez çiçek gönderen birisi olarak çiçekle ilgili ilk defa bu kadar olumlu geri dönüş aldım :) Teşekkürler...
G***r T***n
Öncelikle çiçeğim beklediğimden çok önce teslim edildi, bu çok güzel... Her zamanki gibi çok beğenildi, hatta makaronları yemeye kıyamamışlar yerinden çıkarıp yediğimizde bütünlüğü bozulacak diye :) Aynı kalitede devam ediyor olmanızı tebrik ediyorum. Bizlerin sevdiğimiz kişilere olan hassasiyetimize göstermiş olduğunuz saygıya ve emeklerinize teşekkürler.
S***r U**n
Yıllardır Markaçiçek ten gönderiyorum. Dizaynlar, çiçekler çok hoş. Bu sefer de fotoğrafta görülen ürünün aynısı geldi. Çok da güzeldi. Ancak bu kez saat 16:00 gibi geç bir saatte teslim edildi :( Eşimin doğum gününde son giden çiçek benimki oldu :(
Tu**ay T**a
çok çok iyi
O**n H***z
Teşekkürler
H***a O**c
Hızlı ve kaliteli hizmetiniz için çok teşekkürler
E**l S***r
Çok teşekkür ediyorum hizmetinize.
S***m Di**er
Aldığım hizmetten memnunum. Teşekkürler.
Yi**az Ta****en
çiçek resimdekinden çok daha güzelmiş. teşekkürler
G***e E***n
Sorunsuz tamamlandı, çiçek aynen resimde görüldüğü gibiydi, zamanında da yetiştirildi, teşekkür ederim.