Marka Çiçek / Çiçek / Pembe-Beyaz Gerberalardan Çelenk

Pembe-Beyaz Gerberalardan Çelenk

Size yakın olan insanların ve değer verdiğiniz kişilerin en özel ve güzel anlarında yanlarında olmak isterseniz, beyaz grafon üzerine, yeşilliklerle süslenmiş pembe-beyaz Gerberalardan hazırlanan ayaklı sepet ile mutluluklarına ve neşelerine ortak olabilirsiniz.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
6912
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR1079

Size yakın olan insanların ve değer verdiğiniz kişilerin en özel ve güzel anlarında yanlarında olmak isterseniz, beyaz grafon üzerine, yeşilliklerle süslenmiş pembe-beyaz Gerberalardan hazırlanan ayaklı sepet ile mutluluklarına ve neşelerine ortak olabilirsiniz.

Pembe-Beyaz Gerberalardan Ayaklı Sepet.
Çiçek Adeti : 70 Adet.
Kullanılan Diğer Ürünler : Yeşillik.

Yaklaşık Ürün Boyutu : 2 metre.

Ürün Yorumları

Ya***in Oz
Çiçeği çok beğendim ve çok severek gönderdim. Fakat çiçek teslimat saati dışında teslim edildi. 9-14 saatleri arasında teslim edilmesi gerekiyorken yaklaşık 1 saat geç teslim edildi. Geç teslimat yapılacaksa tarafıma bilgi verilmesi hoş olabilirdi. Teşekkürler
T***n O***n
Her zamanki gibi şık ve hızlı teslimat, görseldekinden farklı çiçeklerle hazırlanmıştı ama yine de çok güzeldi, teşekkürler...
K***m
Merhaba, ilk defa kurumunuzdan çiçek siparişi verdim. Gerek sipariş öncesi çağrı merkezindeki aldığım hizmetten , gerek internetten sipariş verirken ki kolaylıktan çok memnun kaldım. ancak özellikle belirtmek isterim ki bizim için önemli olan siparişin zamanında teslim edilmesi ve sunumu ben her ikisinden de çok memnun kaldım. söz verdiğiniz saatte siparişimi teslim ettiniz ve sunuma çok özen göstermişsiniz. Bu durum benim çok hoşuma gitti. bu sebeple yıllarca çiçek siparişi verdiğim siteden vazgeçip artık bundan sonra sizin sitenizden sipariş vereceğim ve çevremdeki insanlara da tavsiye edeceğim. Tekrar teşekkürler. Saygılarımla
Il**ur Ozt*****nur
Zamanında ve siparişim beklediğim gibi geldi teşekkürler
Gu**in Me**en
Çok güzeldi. Teslim zamanlaması , çiçeğimizin kalitesi tam anneler gününe özeldi. Her zamanki gibi kaliteli ve titiz yaklaşımınız için teşekkürler
Se**ac Ku***cu
Her zamanki gibi yine hiç sorunsuz ve süper kaliteli bir çiçek geldi. teşekkürler marka çiçek ailesi
M***e E***c
Siparişim dilediğim günde ve saat aralığında teslim edildi; ek olarak taze çiçekler kullanılarak hazırlanmıştı ve görselindeki hali ile uyumluydu. Hizmet kalitesi için teşekkürler.
Ib***im Al****oy
Süper
E***n K***k
Memnun kaldım zamanında geldi kargo tşklr
K***a D***r
Ayçiçeklerinin dansı :) bu sitedeki favori çiçeğimdir kaçıncı kez sipariş verdim her seferinde memnuniyet
Se**an Er
Kaliteli hizmetiniz için teşekkürler.
Le**nt Bo***rt
Zamanında teslim ve özenli çalışmanızdan dolayı teşekkür ederim.Bundan sonra tercihim her zaman markacicek.
Ci**em B***k
Tüm arajmanlarınız da olduğu gibi yine kalite yine göründüğünden cok cok daha güzel - kaliteli ve en en hızlı teslimat için çok çok çok teşekkürler.
I**k Tu**ay
Teslimat hızlı oldu.teşekkür ederim.çiçeklerin görünümü de gayet güzeldi.
E**a O***n
Çiçeği gönderdiğim arkadaşımın memnuniyetini defalarca dile getirdiğini belirtmek isterim. Teşekkürler.
Me**et A**n
Evlilik yıl dönümü için eşime gönderdim. Beklediğimden daha güzel ve daha büyük. İş yerindeki tüm arkadaşları hayran kalmış. Çiçekler taze ve arajman mükemmel. Tavsiye ederim.
Su**uz U**r
ÇOK TEŞEKKÜRLER KISA SÜREDE VE GÖRÜNENDEN DAHA GÜZEL BİR ÇİÇEK GİTTİĞİ İÇİN
O**n P**a
Sorunsuz islem icin tesekkurler.
S***l B***i
çiçek gönderimi zamanında teslim edilmiştir. teşekkürler
E***n Bag****nik
Güllerin dikenleri biraz daha iyi temizlenebilirdi. Kokuları müthiş ertesi gün çok güzel açtılar.