Marka Çiçek / Çiçek / Pembe-Beyaz Gerberalardan Çelenk

Pembe-Beyaz Gerberalardan Çelenk

Size yakın olan insanların ve değer verdiğiniz kişilerin en özel ve güzel anlarında yanlarında olmak isterseniz, beyaz grafon üzerine, yeşilliklerle süslenmiş pembe-beyaz Gerberalardan hazırlanan ayaklı sepet ile mutluluklarına ve neşelerine ortak olabilirsiniz.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
6912
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR1079

Size yakın olan insanların ve değer verdiğiniz kişilerin en özel ve güzel anlarında yanlarında olmak isterseniz, beyaz grafon üzerine, yeşilliklerle süslenmiş pembe-beyaz Gerberalardan hazırlanan ayaklı sepet ile mutluluklarına ve neşelerine ortak olabilirsiniz.

Pembe-Beyaz Gerberalardan Ayaklı Sepet.
Çiçek Adeti : 70 Adet.
Kullanılan Diğer Ürünler : Yeşillik.

Yaklaşık Ürün Boyutu : 2 metre.

Ürün Yorumları

Ci**em
Siparişim fotograftan katkat güzel ulaştı aranjmanı altındaki tablası çiçekleri kalitesi harika fiyat performans gayet uygun kalıcı güzel şık aranjman isteyenler gönül rahatlıgıyla sipariş verebilir
Me**ap G***s
Bilmiyorum bu kaçıncı siparişim ama herhangi bir tanesinde bile sorun yaşamadım. Hem güzel ürünler hem hızlı hem de kaliteli :) İyi ki varsın Marka Çiçek ve hep olun :)
B***a Ak**al
Çiçeklerin renkleri canlılığı harika :) teslimat hızlıydı. Teşekkürler markaçiçek
S***a De***el
Merhaba, Beni hayal kırıklığına uğratmadığınız ve mahcup etmediğiniz için teşekkür ederim. Çiçeği gönderdiğim arkadaşım yan masamda çalışıyor. Daha önceki kötü tecrübelerimden ötürü çiçeğin gelmesini biraz endişeyle bekledim. Ama gelen çiçeği görünce bu gönderi için sizi seçmekle doğru karar verdiğimi anladım. Lütfen beğeni ve başarı sizi şımartıp bizim terk ettiğimiz firmalarla aynı sona sürüklemesin. Sevgilerimle SD
Me**et A**n
Evlilik yıl dönümü için eşime gönderdim. Beklediğimden daha güzel ve daha büyük. İş yerindeki tüm arkadaşları hayran kalmış. Çiçekler taze ve arajman mükemmel. Tavsiye ederim.
M***t Ul**uz
Sorunsuz ve hızlı teslimat için teşekkürlerimle.
O**n P**a
Sorunsuz islem icin tesekkurler.
G***e Al****as
Hızlı teslımat ve kalıte için tesekkürler
B***e G***s
Daha önce bana da buradan çiçek geldiği için biliyorum, çok güzel bir çiçekti. Sıra dışı aranjmanlar yapabiliyorlar. Gönderim yaptığım çiçek görseldekinin aynısıydı. Fiyatların da diğer sitelerle karşılaştırıldığında daha uygun olduğunu düşünüyorum. Tam vaktinde ulaştı teslimatım. Hizmet kalitesinden çok memnun kaldım.
E**e D***z
Kaliteli hizmet.
O**r Buy*****pan
Oglen sipariş verdim 2 saat sonra teslim edildi. Gerçekten fiyatı hakediyor. Üründe cok kaliteli. Herkese öneririm Teşekkürler
H***n O***l
Memnun kaldım. Güzel bir çiçek ve çok hızlı teslim edildi. Tek bir olumsuz yorumum var: Temsili resimde çok sayıda tomurcuk vardı. Teslim aldığım orkidede ise sadece birkaç tane açmamış çiçek vardı.
S***r U**n
Çiçek erkenden teslim edildi ve teslim bilgisi hemen verildi. Üŕün fotograflardaki gibi. Yine memnun kaldim, tsk ?
E***m He****an
Ürün tam istediğimiz gibi (eşime göndermiştim akşam eve getirince gördüm) ve çok çok hızlı teslimat. Çok teşekkürler..
I***n S***n
Çok hızlı gönderi oldu. Oldukça memnun kaldım. İnşallah bu hizmet anlayışını hep devam eder.
K***a D***r
Çok orjinal ve kaliteli bir üründü. Sorunsuz sipariş .. Teşekkürler
S***a A***n
Çiçekler tazeydi, zamanında kırılmadan teslim edildi. Çiçekler aynen resimde tasvir edildiği şekildeydi. Çok memnun kaldık. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
Le**nt Gu**uz
Mükemmel bir servis.
B***s Bi**ir
Teşekkürler
E**a Oz**rt
Bu zamana kadar hep sizden çiçek siparişlerimi verdim. İlk defa İstanbul dışına gönderdiğim bir çiçeğimin resmi gördüğümden farklı geldi. İstanbul dışı siparişi olmasına bağlayabilirim konuyu ama yine de daha görsele yakın ya da daha güzel aranjman çiçeklerle hazırlanması hoş görünürdü. Yine de beğenilmiş