Marka Çiçek / Çiçek / Phalaeneopsis Orkide 2 Adet

Phalaeneopsis Orkide 2 Adet

İki adet saksılı Orkide, seramik balkonluk vazo içerisinde şık tasarımı ile göz dolduruyor.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
8016
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: MR504

İki adet saksılı Orkide, seramik balkonluk vazo içerisinde şık tasarımı ile göz dolduruyor.

Phaleneopsis Orkide: 2 ad. Beyaz tekli.

Diğer Ürünler: Seramik Saksı. 

Yaklaşık Ürün Yüksekliği 60 cm. 

Orkide Bakımı: Orkide 10 günde bir sulaması yapılmalıdır, içi su dolu bir kap içine saksı hizasına kadar daldırılıp 2-3 dakika bekletilerek yapılmalıdır. Bol aydınlık ışıklı ortamları sever, klima karşısında ve kalorifer peteği üzerinde bırakılmamalıdır. Çiçekleri geçtikten sonra, çiçek sapı alttan 3. boğumun 1 cm. üzerinden kesilmek suretiyle tekrar çiçek vermesi sağlanabilir.

Ürün Yorumları

K***a D***r
Çok orjinal ve kaliteli bir üründü. Sorunsuz sipariş .. Teşekkürler
B***t Ko***az
Harikasınız. Seçtiğim ürün görseldeki ile bire bir ve teslimatınız çok hızlı. Çok teşekkürler.
Me**ap G***s
Her zaman en güzeli ve en kalitelisi.. İyi ki varsın marka çiçek :)
Nu**an G**c
Her zamanki gibi hızlısınız. kullanılan çiçeklerde kaliteli. eski işyerimden beri sizden sipariş veriyordum. teşekkür ederim .
Me**ap Da****en
Merhaba, siparişim zamanında ve istediğim şekilde teslim edilmiştir. Teşekkürler.
Me**et H***n
Ben göremedim ama alan arkadaşım çok mutlu oldu hala arayıp arada tekrar tekrar teşekkür ediyor😀
Mu****er To***ay
Istediğimiz çiçek gayet güzel zamanında teslim edildi.
St
Resimdeki kadar güzel bir çiçek teslim edilmiş, arkadaşım çok beğenmiş, zamanında teslim, sitenizden çok memnunum
M**e Ce***oz
Teşekkürler çiçekler gayet iyi gelmiş
Ha**fe C***k
İlginiz ve hızlı teslim çiçek için teşekkürler
G***e Da****en
Merhaba, Öncelikle teşekkür ederim. Bir tek aşağıdaki konu dikkatimi çekti. Gönderim saati seçeneğinden 15-18 arasını seçmiş olmama rağmen çiçeğin 12.30 civarı teslim edildiğine dair mesaj aldım. Bu gönderimim için erken ulaşması sorun olmamakla birlikte gönderim saat aralığına dikkat edilmesinin önemli olduğunu düşünüyorum. Hassasiyetiniz için teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
G***e E***n
Sorunsuz tamamlandı, çiçek aynen resimde görüldüğü gibiydi, zamanında da yetiştirildi, teşekkür ederim.
B***k
Öncelikle sunumlarınız çok güzel ayrıca siparişimi çok hızlı bir şekil de görsel de göründüğünden daha güzel bir şekilde teslim etmişsiniz teşekkürler
C***a Gu****en
Çiçek resimde göründüğü gibi ve kaliteliydi, zamanında ulaştı. Hizmetiniz için teşekkür ederim :)
O**r B***i
Hız ve hizmet 10 numara. Teşekkürler...
F***a G***u
ürünleriniz güzel teşekkür ederiz
Ni***er Boy****glu
Sorunsuz sipariş ve teslimat için çok teşekkürler.
A***l At**an
Sipariş verdiğim ürünü arada ki uzun mesafe nedeniyle henüz görebilmiş değilim fakat çok şık, çok kaliteli durduğu ve özenle hazırlanmış olduğu düşünceleri alıcım tarafından şahsıma iletildi. Güzel hazırlanmış altyapınız, mükemmel bilgilendirme servisiniz ve özverili çalışmalarınızdan dolayı A'dan Z'ye tüm ekibinize çok teşekkür ederim. markacicek.com, adını ve kalitesini bu ilk deneyimimde hafızama kazımış durumda. Tüm sevdiklerime tavsiye etmekten mutluluk duyarım. Daha iyiye doğru yol almanızı, yüksek kaliteyi mümkün olabilecek en uygun fiyatlarla bizlere sunmanızı diliyor, hakkaniyetten ödün vermemenizi rica ediyorum. Tüm ürün(mutlu çiçekler) yelpazesinin, ülke topraklarımızın sunduğu imkanlar dahilinde %100 yerli üretimle denetiminizde olması temennisiyle...
D***u T*z
Teşekkürler güzeldi
Se**an U**u
Her defasında çok hızlı ve güzel geliyor çiçekler...İndirimlerden de memnunum. Devamı dileğiyle :)