Marka Çiçek / Çiçek / Siyah Cam Vazoda 9 ad Kırmızı Gül
Siyah Cam Vazoda 9 ad Kırmızı Gül
Siyah cam vazoda 9 adet kırmızı gül ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış şık masa üzeri tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Ürün Detayları
Ürün Kodu: MR713
Siyah cam vazoda 9 adet kırmızı gül ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış şık masa üzeri tasarım.
Yaptığım ilk ve şu ana kadar tek olan çiçek siparişimde işini çok fazla önemsemeyen karabükteki anlaşmalı çiçekçi firmanın sorumsuzluklarına rağmen benimle ilgilenen ve mağduriyetlerimi gidermek için elinden geleni yapan firmanızın personeline en içten teşekkürlerimi sunarım. İyi çalışmalar...
Y***t Ap***in
Çiçekler tazeydi ve vaktinde ulaştı. Teşekkür ederiz.
G*l
Tam istediğim gibi teşekkürler
M**e D***n
Siparis ettigim urun zamaninda istedigim kisinin elinde oldu,bundan sonraki siparislerimin hepsinin sizin sitenizden verecegimi saniyorum.iyi gunler
Mu****em F***z
Gerçekten çok memnun kaldım zamanlamanız çok iyiydi ben bu kadar kısa sürede gideceğini düşünmüyordum ama beni yanıttınız tüm ekipinize teşekkürler
K***l Ak***un
Hassasiyetiniz için özveriniz için teşekkürler
C***n G***l
Kaliteli ürün, tam zamanında teslimat . teşekkürler
A**f Oz**rk
Çok başarılı ve sevimli emeğinize sağlık teşekkürler
P***r C***k
Çiçekler gerçekten beklediğimden güzeldi :)
F***h Ba*****lu
Tam istediğim zamanda ve kalitede ulaştı.
Fa****ul Kal*****glu
Zamaninda ulasti cok guzeldi tesekkur ederiz
Ri**an T**k
Cok güzel bir aranjman olmuş. Eşim bayıldı. teslimat suresi ve opsiyonları gayet iyiydi. Teşekkürler
G***a B***k
Çiçek fotoğraftakinden de güzeldi. Küçük bir sorun çıktı, fakat onu da hemen çözdüler. Sonra da çözüldüğüne dair takip ettiler. Müşteri ilişkileri çok başarılıydı.
Çok memnun kaldım, teşekkürler.
Ib***im Al****oy
Süper
D***n Ar**an
Merhaba,
Göndermiş olduğum çiçeğe ilişkin notun oldukça özensiz bir el yazısı ile yazılması dışında bir memnuniyetsizliğim yok . Ancak merak ettiğim husus şu ki; 2017 yılında teknoloji bu kadar yaygın iken neden notları el yazısı ile yazıldığı ?
Teşekkürler,
Dilan.
D***z B**e
Hızlı gönderim için teşekkür ederim.
G***e Al****as
Hızlı teslımat ve kalıte için tesekkürler
E**a O***n
çok memnun kaldık teşekkür ederız
Ci**em B***k
8 Mart KadınlarGününde; benim için en kıymetli "Kadın"a Anneme gönderdiğim çiçek :) sayenizde epey duygulanmamıza yol açtı...Çiçegin capcanlı-Macaronların taptaze olması ve Her zamanki kaliteniz ile yine& yeniden doğru tercih+++olduğunuzu hatırlattı. Cok Tskler. Kolaylıklar.